老娘遊記 2018 (06 – 16 March) @ 關西 Day 1– 無鐵砲 拉麵

極速食完個炸串,食就食唔飽,但因為快速隊左杯啤酒

個肚好脹﹐之後周圍行左陣睇下有咩(其實得激安,daiso竟然收830,之後無一日行到!)

IMG 8927

(大阪勁多呢隻野,好似我某親戚!每次見到都好開心!)

而且天氣比我想像中凍,無咩心情行就去左食拉麵

IMG 8935

我大概九點到去到啦,以為會無乜人

竟然要排隊…仲要全部都係日本人

果刻係有d想走…因為我著得件冷衫…真係好凍(我成個旅行都帶錯衫…唔好提!)

但難得黎到……又無理由唔食,唯有一路震一路等…

大概半個鐘到啦,有得入

IMG 8937

上網做過功課,有醬油、豬骨、同W(即係兩溝)揀,

我就揀W,某人話黎得梗係要試豬骨

揀完仲係要坐係側邊等位既(好好架喇!唔係係出面凍!)

IMG 8939IMG 8940

之後有職員妺妺問你要咩硬度,要幾濃同多唔多蔥之類啦!

第一次食,咩都medium,除左要多蔥

IMG 8943

好啦,好快就埋位,

IMG 8945

個湯頭真係好濃,一啖飲個湯,濃到有少少醬住個口

唔係唔好食,但對老娘黎講係有d膩(係好膩),仲要我個肚充滿啤酒既情況下

因為我坐bar檯位,望下去見到師傅拎住支地拖棍狂插好似佢個人咁高既豬骨鍋,我明點解咁濃喇!(見到都覺得辛苦!)

到某人個豬骨黎到,果然濃到好似沾麵咁 (見住佢笑住話okok接受到…果下笑左!)

好彩佢個叉燒係薄切,係厚切我真係食唔落

IMG 8946IMG 8947

因為湯頭太濃太強裂,我都唔太記得佢個蛋同麵既口感

其實濃湯我都ok既,但佢真係太油膩,

兩啖湯已經飽左半,鍾意極濃豬骨既朋友一定要黎試!你一定大愛!

不過好似老娘呢d老人家……都係醬油拉麵岩我d!

沒有留言:

Blogger 提供.