超靚草牆backdrop 連hand-made花花草藤結(每一點都嘔心瀝血)


超靚草牆backdrop hand-made花花草藤結

本身都有諗搵deco公司攪
但普通得塊布都要56千蚊
加上上網見到有b2b 自己做草牆backdrop
control freak既我就想要一個完全自己做的婚禮

按大家之後推介既港佬店買好晒野
可惜淘到比某人發生左幾多問題
落黎質素同我心目中係有落差
唔係唔靚,係有d唔穩陣
好彩問題係可以解決
只係需要心機同時間
問題一:
草牆既膠網好易斷:
解決方法:
人手加鐵網,每格再上小索帶
我地用左幾日逐條逐條小索帶加固,做到腰都斷

奶白紗布簾太透:
因為我地酒店個backdrop係紅色,一透就好樣衰
解決方法:
人手加底布,用針線連左個頂
保證唔透

第一次full demo比較費時,因為我本身多idea
又要度番岩d位,上完再拆再上
攪到身水身汗
好彩結果出來都幾完美
係我想像中既樣

一諗起出面比人整要成萬蚊
咩心血都值!


不鏽鋼三角支架4mx6m (可伸縮)
背景架草牆size:2.4m x 3m
奶白紗布簾 
a 2m x 3m
b: 3m x 3m
hand-made 紙摺玫瑰 連草藤
射燈 X 4
藤球 30cm x 1 40cm x 1

淘實落來係質量有點問題
所以全部有人手加工過,每一個小節都係心血





沒有留言:

Blogger 提供.