茄汁豬扒 Pork Chops with Ketchup Tomato Sauce



呢個係我阿妺既至愛之一
都係我阿媽既拿手好菜
兩老唔係香港,久唔久佢黎食飯我都會煮
不過我同老媽有d唔同
我有自己少少改動
因為某人既口味
我加左佢地鍾意既辣椒仔 ,味道會變得有點酸酸辣辣
就更加開胃了!
一次過做多d仲可以帶埋飯!一流!


材料
急凍枚頭豬扒 5Pork Boneless Collar Chop 5
蕃茄 3Tomato 3
洋蔥 半個 Onion 1/2

醃料
醬油 1大匙 Soy Sauce 1 tbsp
料酒 1大匙Cooking Wine 1 tbsp
1小匙 Sugar 1 tsp
鹽 半小匙 Salt 1/2 tsp
胡椒粉 1小匙 White Pepper Powder 1 tsp
薑粉 1小匙 Ginger Powder 1 tsp

汁料
茄汁 2大匙 Ketchup 2 tbsp
2大匙 Sugar 2 tbsp
喼汁 1小匙 Worcestershire sauce 1 tsp
辣椒仔 1小匙 Tabasco 1 tsp
鹽 半小匙 Salt ½ tsp
3大匙 Water 3 tbsp

生粉水
生粉 1 大匙 Corn starch 1 tbsp
2大匙 Water 2 tbsp

煮法
豬扒先洗淨抹乾,用刀背鬆後切半
加入醃料拌勻,醃15-20分鐘
汁料先拌勻備用
生粉水亦拌勻備用
蕃茄洗淨後去蒂,一開六
洋蔥洗淨後去皮切半撕成瓣
燒熱鑊,下油後先將豬扒煎為熟透,剩起備用
之後洗鑊,再燒熱下油,炒香洋蔥蕃茄
加入汁料,加蓋煮至蕃茄軟身
之後加入生粉水煮至稠
再下豬扒炒勻即可

沒有留言:

Blogger 提供.