慢煮醉雞 Sous Vide Drunken Chicken 酒味濃郁 不用糟鹵 真醉雞 秘製譜方 with Anova(English Ingredient)


慢煮醉雞 Sous Vide Drunken Chicken 酒味濃郁 不用糟鹵 真醉雞 秘製譜方 with AnovaEnglish Ingredient



n咁多年前
我曾經係台北車站同某人食過一盒外賣醉雞
(果時台北車站仲未裝修)
(果時同某人都未一齊(好似))
果時覺得驚為天人,好好好好食
再去台灣時台北車站已經翻新,都搵唔番了
而醉雞呢樣野一直深深印左係我腦海

我一直都唔想用糟鹵,咁岩又買左支悅和紹興花彫
即刻要拎黎整!悅和支酒真係勁香
同樓下雜貨鋪係兩個級數!
整完出黎我唔知還原左幾多,但我覺得比之前用糟鹵整既香同好食
唔寫出黎唔得!




材料
一隻
(慢煮雞用 )4 小匙
冰水 一大盤
紹興花彫酒 500ml
玫瑰露
500ml
醬油
枸杞 2 大匙
香葉 2
鹽(醉雞汁用)1小匙

煮法


雞洗淨後先抹鹽,再放入慢煮袋

75度慢煮3小時

慢煮好後的雞放入冰水至完全涼透,大概1小時左右
慢煮袋中的雞汁留用

將水、枸杞 、鹽、香葉煮沸

將慢煮袋中的雞汁倒入後放涼

之後加入紹興花彫酒及玫瑰露拌勻

涼透後的雞一開四


放入深鍋,之後把醉雞汁倒入
放入雪櫃一晚(24小時),期間要拿出來上下調轉一次

之後將雞拿出來切件即可


*醉雞汁浸雞後,可以灼熟蝦再浸一次成醉蝦
 24小時,酒味不減

沒有留言:

Blogger 提供.