愛…很累….

昨天的吵架,不知怎的,我真正的開始發現….也許我們是不可能的!
我也開始覺得他沒有我想像中愛的,但我卻比自己想像的更愛你。

回想你鬧分手的原因….這是一個不可能解開的死結,
你永遠都不會覺得我變好了,你永遠覺得只有你在遷就我….你只有委屈
我做什麼你也不會覺得好






只要我走錯一小路….你就把我所有的努力都推翻了。


只要我表示不同意,你就把事情想到最負面了。
我永遠只能做一只聽話的小綿羊,因為你的話永遠是對的。


可是,我不可能成為一只綿羊,更達不到你心中的100


 


因為你覺得沒什麼大不了,即使在我自覺最失意,最灰心的時候,我的感受也必須忽略,我要顧及聽著的感受,


不可以情緒激動,不可以不開心


即使我真的受打擊了,你沒有伴著我,反而離開了,再一腳把我推下深淵


 


每當回憶起你說那些不堪入耳的說話,我的淚又流下來了


想起你的厭惡,你的決絕….
不是我死命的挽留,也許今天我們就在不同的世界了。





我還能再挽留幾次??

我還有多少尊嚴可以扔掉?

我還有多少愛去填補那些恨?

又真的愛我嗎?

還是只不過不捨得從前付出的愛
?




3 則留言:

  1. 不要為一個不懂得愛的人拋棄自尊
    不要因為習慣而繼續卑微的愛情關系

    連你都不為自己說出心底話,為自己爭取應得的尊重
    還有誰會為你出頭?




    版主回覆:(05/23/2010 02:14:21 AM)

    其實大家已經講過好多次...
    每次講都會嘈,大家都各執一詞~
    最後又是要我讓步....之後大家都唔敢再提...(到下一次嗌交前...)
    也許係我太掘強....男人都想要一個軟綿綿,會嗲人既女朋友吧...

    回覆刪除
  2. 攤牌!
    大家講清楚問題先唔會累積
    讓步係解決唔到問題嫁~


    版主回覆:(05/24/2010 05:58:18 AM)

    知道攤牌既後果...我唔捨得....

    回覆刪除
  3. 遷就最重要既地方, 係你要知自己為咩去遷就另一個人, 而另一個人要知你為咩去遷就自己...如果大家都唔知發生緊咩事, 只會吃力不討好

    個世界太多解決唔到既問題, 當大家都接受唔到對方既堅持, 遲早會出事, 只係時間既問題

    每個人都有軟弱既一刻


    版主回覆:(05/24/2010 04:47:15 PM)

    我覺得自己咁係因為愛佢,
    但當我同朋友講番件事,佢地同我講...可能係因為佢對我好..我只係唔捨得無左佢,
    連我自己都分唔清...

    但我真係唔敢想像無左佢既日子...或者我真係太倚賴佢...
    又可能..我知道..我地之所以咁執著,係大家都太著緊大家...
    而且我知道佢真係對我算係咁...
    所以...我更加唔想無左佢...

    其實當我搵到工作,情況應該就會好一點,起碼我就唔會再完全focus左係佢身上......
    對大家都來就,會輕鬆好多...

    回覆刪除

Blogger 提供.