老娘的完全DIY wedding: 我的試婚紗之路






我的試婚紗之路

第一間: Uno bridal

呢間係$100自助任試一個鐘既!
亦係我第一次試婚紗
場大,同埋都幾舒服,有兩個試身室,
其實婚紗都唔少的,都兩列

雖然話係自助,但老闆娘知我係第一次
都落手落腳幫我揀左幾套
佢地標榜係歐美有牌子婚紗,我覺得cutting係唔錯的!
都顯瘦,lace紋好睇唔娘,亦無刻意bling bling,我好怕好多珠片呀石呀咁~
但全場適合我既款式唔多,老闆娘好多都租左出去!
其實最後只係試得4

同埋佢全部都係大拖尾,
我本身想做簡約同一件走全場,所以唔岩!
第一件係入膊,真係好顯瘦,因為呢件我之後本身係想揀入膊款
第二件係無帶魚尾,老闆娘一見就話我好岩著魚尾,但我本來係嫌有d老氣
(而家睇番覺得呢件都好靚!)
第三件係背心款魚尾,我嫌個lace太勁,同後面係大露背,無乜安全感
第四件其實我著錯左,佢唔係背心款黎,上面既紗位係要去到膊頭邊邊的,不過呢件顯肥,可以skip

Rate card
租:
1件: $1480
2 件: 2780
3件: 3880
即時confirm: 7折(所謂即時,真係要係出門口前cfm

---------------------------------


第二間: Voilafashionhk
呢間
299926992299
114913491499 (三日兩夜)
改衫另計

呢間係同日之後去試的,係主打輕婚紗既~
本身約左1730,但去到一直係門口等上一輪既客人,等左足足九個字先有得試
最慘係老闆娘無出黎同我地講聲
仲要佢攪錯左booking,結果係兩pair人一齊試
但好巧合係另一pair係上午同我地一齊試既新娘伴娘
佢地已經試到好pro,多得佢地幫我揀同影
成件事順利左好多~
佢個場都幾細,係商場鋪頭係,只有一列婚紗,但款式幾新同幾特別的




第一件亦係我本身最鍾意既一件

因為個下擺係緞面而唔係紗,仲有得插袋
我之後睇過咁多間都係得呢間有
成件事好似好型咁,因為我想偏向wedding party,所以呢款係好喜歡
但眼尖朋友睇完相話佢個lace手工唔好,好似飛釘
令我卻步

第二件下擺本身係開叉既,而家試上身果個係另套上去試
想要呢隻款就要造了~
我個人覺得無咩特別,仲好似簡單過頭!


第三件deep v,相當顯肥,可skip

==================================


前兩間係我覺得幾ok既~雖然最後都無揀!
但呢兩間我個人覺得係中中地伏~

第三間:My Wedding Workshop


呢間當時係sample sales
免費2件,之後一件$50
所以上去諗住尋下寶
但可能係sample sales,大部份婚紗都比較殘舊
第一件係遮手臂款,睇相還好,但現場感覺雖然cutting不錯,但佢個lace花紋幾娘

第二件泡泡公主款,我覺得幾好的,因為上面硬身,幾顯瘦!
奈何本人肥底,上面d byebye 肉出晒黎

第三件係老闆娘/職員推介,再一次話我著魚尾好睇
但上身有條濛面超人bling bling腰帶我真係接受唔到
同埋現場睇條裙都幾黃

所以最後都係睇唔岩既~
$$方面,因為sample sales,大概都係幾百至千幾一件,但而家應該唔係呢個$$,所以無參考價值!

=====================================

第四間:Lamira Bridal
單租婚紗折後$1584😊
可無限次轉款
我記得呢間係免費試4件的!


試左兩日發現自己一個同男友係無可能做到決定
因此就捉左毒舌fd一齊睇
呢間我本身有d期望
上到去場地都好大,但婚紗只有一列,款式不多

但著上去都係感覺麻麻地

第一件係紗紗背心款,側面誇啦啦,但前面因為lace既問題,上身好肥

第二件係背帶款,毒舌fd一見就『你唔可以著吊帶!』
因為吊帶令我本來橫既膊頭更橫了! 但側面還是很不錯的!

最後都係紗紗魚尾款,後面的拖尾散開很美的
但毒舌fd提醒呢款紮起拖尾行兩行就會飛埋一邊,拿埋一束的

呢間好多都係露背款,即是不能穿girdlesales話要由呢一刻開始著束腰褲……
聽完我就卻步喇~

------------------------------------
最後一間喇!
Own yours wedding

試到呢一刻其實都身心俱疲
所以我你好希望係呢間揀到,好彩呢間堅係正野黎!
一上到去個場超級大,有兩個fitting,係分得好開,同每一個fitting既空間都好夠,旁邊仲有sofa比朋友坐住等!
而家款都比較多,單係婚紗都有三列!
一去到老闆娘就叫我坐底,問左好多野
例如係鍾意咩款,唔鍾意咩款,影左pre wedding未,去邊度影
wedding係咩型式等等,
問完就直接按你心中所想推介左幾款!
之後就比我地揀,我無咩心水,都係毒舌fd揀~

第一條魚尾款,一試出黎我已經好喜歡
因為都幾顯瘦,同埋佢個lace花紋係行vintage style,無閃閃,中正我心所想
($2100

第二條 ironman公主款
其實呢件都好靚,影出黎效果係最好,因為佢硬!~
會令你個身形好出~但太公主﹐同埋現場睇個ironman裝甲實在太奇怪!
所以pass
($唔記得,好似都係二千頭)

第三條遮臂公主款
其實我本身係揀呢件,因為最平!
款又唔錯,但毒舌fd話感覺普通
無咩驚喜!平平無奇
所以pass
(好似$1300

第四條背心款
毒舌fd其實一致覺得呢件我著得最好睇
因為最顯瘦! (包得最多!)
cutting最好,我個人本身都幾喜愛!
但因為我全場只著一件
感覺魚尾好似無咁大舊,所以最後都係揀左魚尾(一黎感覺好似特別d,二黎間間試既staff都話我著魚尾好睇……又話唔係個個著到!所以都係耳仔軟!(自我感覺良好!))
($2300

做製衣既毒舌fd話呢間既cutting係咁多間最好,detaillace位既造工都唔錯!呢個價錢真係超級抵!
即場cfm買既可減200,另外租既話好似7折價錢咁上下
我最後決定買,因為$$唔貴同埋我會去台灣影prewedding,所以想帶埋過去做backup

1 則留言:

  1. 你好,請問你可以告訴我第四間 own your wedding 的資料嗎?謝謝

    回覆刪除

Blogger 提供.