老娘的完全DIY wedding- 喜帖篇


好多人都婚禮都有憧景
老娘夢想中的婚禮...


就是我自己做的婚禮...
我心目中的圖畫
跟某人逐點逐點去完成
無論最後好與壞
這才是我想要的完滿

感謝某人跟一眾友人的支持....
容忍我的挑剔與麻煩


這篇先講講我們做的喜帖
先去Pinterest 搵搵我們喜歡又做到的
中間其實demo過不同的款式
有試過牛皮紙、藝術字...
但出來的效果跟想像中不同
最後看到這個

一睇就知係我地都想要既,而且成功率高
只要淘牛油紙,卡紙同曬4R相
用黑白Print好
剪裁後加口釘就完成
用眼仔釘可以每一層都轉開(雖然最後因爲太緊其實都轉唔郁😂😂)

當中後卡既造型當然都做過好多款
但一切都可以photoshop KO!
做到我完全滿意先print

更可以做中、英文兩款
中文款式為免黑麻麻長輩唔老黎
特別買左燙金紙用過膠機燙玫瑰金色

之後就做信封貼紙
低調既某人對金色有說不出既抗拒
所以不能做金字
我又想整張喜帖有種一致性
所以我先將做喜帖frontpage既婚紗相做成剪影
再配上不同水彩撞色或者葉框既紙樣
最後某人鍾情一個水彩花
配上深藍色的剪影同名字感覺比著普通貼紙特別
再去淘佬揀相配既紙質打印
淘佬打印貼有成千上萬不同的紙質
揀都揀幾日

之後整張帖做好...派左少少發現時間上有令人誤會既地方

用剩餘既卡紙,同之前做demo搵落的素材
做左個簡單流程表
中英對照


自己做的好處就是可以隨時增減

而且完全是我們的東西!
獨一無二🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻










沒有留言:

Blogger 提供.