水蟹粥

  IMG_0340.JPGIMG_0330.JPG IMG_0338.JPG


水蟹粥



材料:

- 花蟹(我就兩隻花蟹,一隻青蟹)

- : 一杯


- : 三條(切粒)



醃料:

- 紹興酒: 2大匙


- 薑汁: 2大匙


- 蔥末: 2大匙


 


煮法:

- 米同油+鹽醃10分鐘,就後加水,大火煮滾(可加一隻瓷羹免痴底)


- 再用中火煮綿(大約45分鐘)


- 蟹用筷子快速插入其口殺死,再斬件(係好殘忍….05.gif )

- 洗淨後用醃料醃10分鐘


- 將蟹件加入粥,小火煮10分鐘


- 熄火,加上蔥粒,再蓋蓋焗五分鐘即成。


3 則留言:

  1. 老娘我又來了@@~上次問你可唔可以教我煮d西餐,姐係意大利粉個類~如果係肉醬意粉我又怕太普通
    同埋可以教煮麻婆豆腐嗎@@男友偏愛這類菜式~


    版主回覆:(10/21/2010 03:22:35 PM)

    因為某人對似意粉,除左肉醬之外其他好似白汁咁都唔好~
    所以我都好少整,或者你可以整下香蒜意粉,用蒜蓉粉過既意粉係好香的,你可以再加肉絲,火腿,雜豆就可以。
    又或者你可以整薯蓉,無論係芝士菠菜薯蓉或者肉醬,大部份人都好鍾意架!


    另外,麻婆豆腐其他唔難整(某人都好喜歡呢味的)~我好似出過食譜,不過搵唔番sosad
    我略略講講:
    碎豬肉用雞粉,生抽,糖醃好
    豆腐切丁
    起鑊,落碎豬肉炒熟,加豆瓣醬炒勻,再加豆腐,再加水,糖煮幾分鐘
    之後用生粉水埋獻,上碟,加幾滴麻油提味就ko了!!


    我搵日整呢味,之後blog個詳細d既食譜可能會好d~~^^

    回覆刪除
  2. 來幫你衝一下人氣,幫你推推推

    回覆刪除
  3. 書是知識的寶庫,智慧的泉源。

    回覆刪除

Blogger 提供.