豉汁白鱔煲仔飯 Claypot rice with steamed eel in black bean sauce【老娘的草根飯堂】


 

豉汁白鱔煲仔飯  Claypot rice with steamed eel in black bean sauce【老娘的草根飯堂】

老娘一直都唔係好捨得做鱔黎食🙁
因為越黎越貴😫 😫!前排比我搵到個魚檔有平少少既白鱔😝 😝
不過就咩加工都唔會同你做
岩晒我!因為我本人好鍾意劏魚🤔 🤔
所以前排凍凍地果幾日就即刻整左個煲仔飯!🍚 🍚
(其實之後仲買左幾次起片打邊爐!超爽!🤘 🤘)
順便拍埋點樣由頭去處理一條白鱔😎 😎
無你想像中咁難!呢次仲配埋音(我終於搵到間房比我匿埋錄)


材料
白鱔 半條(1斤左右)
蔥粒 隨喜
米 2杯(量米杯)
水 2杯(量米杯)



醃料
豆豉 2大匙
蒜蓉 3小匙
陳皮 一片(約20g)
蠔油 1.5大匙
糖 1小匙
鹽 1小匙
老抽 1大匙
生粉 1大匙
水 1大匙

煮法

原條白鱔先用70度熱水灼十多秒,見表面起白潺即撈起
用刀起把表面白潺刮走


用刀劏開魚肚,把內臟拿走,洗淨魚肚


用剪刀將背部及腹部的魚鰭剪走


之後把白鱔切件,每件大約1-1.5cm厚


準備醃料,豆豉盅爛,陳皮浸軟後刮瓤切細絲
加入蒜蓉拌勻
其他醃料也另外拌勻


將切好的鱔魚加入醃料拌勻備用


米洗淨後加入水,先用中火煮沸
之後用筷子拌一拌米飯


用中火煮5分鐘,再轉小火5分鐘


將白鱔倒入米飯,再加蓋煮10分鐘 (想要多點飯焦可多煮3-5分鐘)
之後關火焗10分鐘


開蓋下蔥粒及煲仔飯豉油,再焗3分鐘即成

沒有留言:

Blogger 提供.