上海排骨菜飯 Fried Pork Chops with Vegetable Rice【老娘的草根飯堂】

 Thumbnail

上海排骨菜飯 Fried Pork Chops with Vegetable Rice【老娘的草根飯堂】
我知上海有咸肉菜飯,但其實我都唔知上海係咪真係有排骨菜飯
不過上海排骨菜飯真係好好食
尤其係菜飯,好記得讀書果時阿媽唔係屋企
我就會用屋企d菜心加豆瓣醬炒飯
整到周圍都係比個妺鬧
而家大個左,對自己好d,加多一大塊炸豬扒,
用黎帶飯真係一流!

呢個炸豬扒我只係裹上薄薄的蛋粉漿,
因為帶飯我話,粉漿太厚,叮糊了會好難食!
所以呢個就算叮完都好ok!


材料
帶骨豬扒 2塊
糖 2小匙
鹽 2小匙
胡椒粉 2小匙
生粉 半飯碗
蛋 1隻

小棠菜 半斤
米 2杯
鹽 1小匙


做法
P1
帶骨豬扒先洗淨抹乾,用鬆肉鎚或刀背拍鬆
P2
兩面灑上糖、鹽、胡椒粉,抹勻後醃上10分鐘備用
P3
打勻一隻蛋,加入豬扒沾滿蛋液
P4
之後先加入一半生粉揉勻,太稀的話再逐小加入生粉
揉至蛋糊沾緊豬扒,不會有蛋液滴下為止
P5
之後燒熱油,把一滴蛋糊滴下試油溫,一滴下即浮起即是油溫ok
下豬扒以半剪炸方法,煎炸至金黃色即可
 P6
小棠菜洗淨切粒,米洗淨加水煲成飯(水要比平時少25%左右)
P7
把小棠菜粒炒至8成熟,中間加入1小匙鹽
P8
之後把小棠菜粒隔去菜汁拌入米飯,再加蓋焗一會兒即可(不要開火)

沒有留言:

Blogger 提供.