老娘遊記 2018 (06 – 16 March) @ 關西 Day 3– 嵐山(1)

IMG 9218

一早起身,見到個天已經唔對路

陰陰沉沉咁!

IMG 9207

踩左架車去すき家食早餐!

我鍾意佢個秋葵,本身我對秋葵係無好 感

平時就算煮都會濃濃地味掩蓋左佢既滑潺潺

但上次去日本食過一次,將佢加蛋拌飯食,個樣係就係核突d

但食左一啖發覺又幾易入口,

同埋味道幾清新,又無臭青味,感覺自己好健康,之後就接受左!

食完去還車就坐火車去嵐山

本身其實係想租多日直接上金閣寺踩落嵐山,但睇個天覺得唔妥就放棄左,反正嵐山都有車租!

 

去到嵐山就奶野了,開始落雨,又濕又凍!

我帶得一把細細既縮骨遮!

我feel到自己塊面黑過包公!

行到去竹林之道…咩靈氣都feel唔到!因為我只係望住個遮頂

只係feel到好x凍!

過左竹林之凍,去左小火車果程住左陣等雨細d

IMG 9238IMG 9240

行左落去常寂光寺…打左個圈!

其實唔係好知自己想點

因為我好想踩單車!再行番去我係網上面搵到100yen一日果間租單車店,諗住睇下可唔可以租,順便買埋雨褸,周圍踩下!點知比我搵到……佢無開!

果野真係包公都阻唔到我d黑氣!

因為真係好大雨,落番去family mart買左把大遮!(某人話買呢d可以比佢拎番香港用!)

飲杯咖啡冷靜下之後,決定食lunch!

嵐山大部份地方食野都唔平,而豆腐料理我又唔係好喜歡

最出名果間鰻魚…我唔係好捨得食

IMG 9242

所以就搵左附近一間食大阪燒同炒麵醫肚

IMG 9243IMG 9244

叫左個豚肉大阪燒同墨魚炒麵,分別都係800yen

大阪燒呢d平民野真係好穩陣,點都唔會難食

 IMG 9245

佢煎好炒好就會放係你前面個鐵板,慶住比你慢慢食

個feel都好正!我咁岩坐bar檯

慢慢睇住師傅料理同埋炸魚骨(for晚市我估!)

順便梳理下d心情!

沒有留言:

Blogger 提供.